Рівень 8

На кінець навчання в групі «Англійська мова. Рівень 8» учні повинні вміти:


    Аудіювання:

  • розуміють інформацію як під час безпосереднього спілкування зі співрозмовником, так і опосередкованого (у звукозапису);
  • розуміють основний зміст текстів відповідно до тематики ситуативного спілкування, виділяючи головну думку/ідею, диференціюючи основні факти і другорядну інформацію;
  • вибирають необхідну інформацію з прослуханого.
  • Використовують лінгвістичну і контекстуальну здогадку, спираючись на сюжетну лінію чи наочність.
  • Монологічне мовлення :

  • висловлюються відповідно до певної ситуації або у зв’язку з прочитаним, почутим, побаченим;
  • описують об’єкти повсякденного оточення, події й види діяльності, в яких учень бере участь;
  • розповідають про повсякденне життя, про минулу діяльність, про плани на майбутнє, дотримуючись нормативного мовлення;
  • передають зміст книжки/фільму/ вистави тощо, висловлюючи своє ставлення/враження. Обсяг висловлювання — не менше 20 речень.
  • Діалогічне мовлення:

  • спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;
  • ведуть бесіду з однією чи кількома особами відповідно до комунікативної ситуації в рамках тематики, визначеної програмою;
  • розширюють запропоновану співбесідником тему розмови, переходять на іншу тему;
  • адекватно поводяться у комунікативних ситуаціях, демонструючи мовленнєву поведінку, характерну для носіїв мови;
  • використовують міміку та жести.
  • Спілкування будується на мовному та мовленнєвому матеріалі, набутому в попередні роки вивчення мови, і відповідає цiлям, завданням, умовам спілкування в межах програмної тематики. Висловлювання кожного — не менше 11 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.
  • Читання:

  • читають (з повним розумінням) тексти, побудовані на знайомому мовному матеріалі;
  • знаходять необхідну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою, пояснень у коментарі);
  • переглядають текст чи серію текстів з метою пошуку необхідної інформації для виконання певного завдання. Обсяг — не менше 900 друкованих знаків.
  • Письмо:

  • заповнють анкету тощо; пишуть поздоровлення, запрошення, оголошення;
  • пишуть записку- повідомлення для друга / члена сім’ї;
  • пишуть лист-повідомлення у формі розповіді / опису, висловлюючи свої враження, думки про особи, події, об’єкти, явища, факти. Обсяг — не менше 18 речень.