На кінець навчання в групі «Англійська мова. Рівень 4» учні повинні вміти:
- розуміють чіткі вказівки, прохання тощо, щоб задовольнити конкретні потреби, якщо мовлення достатньо чітке й повільне;
- розуміють основний зміст короткого повідомлення;
- розуміють основний зміст прослуханих текстів різного характеру, які побудовані на засвоєному матеріалі.
- зв’язно описують місце, явище, об’єкт, подію;
- будують висловлювання з опорою на текст, ключові слова, серію малюнків тощо;
- передають зміст почутого, побаченого, прочитаного;
- роблять послідовний виклад минулих подій;
- повідомляють про повсякденну діяльність учня (вдома, у школі, в позаурочний час);
- розповідають про певні події в особистому житті — своєму, своєї сім’ї, друзів. Обсяг висловлювання — не менше 10 речень.
- спілкуються, дотримуючись основних норм, прийнятих у країнах, мова яких вивчається;
- відповідають на запитання щодо особистого життя (питання звучать чітко й у дещо сповільненому темпі);
- роблять пропозиції, використовуючи репліки спонукального характеру;
- реагують на пропозиції, твердження тощо;
- обмінюються інформацією;
- під час спілкування демонструють володіння мовним та мовленнєвим матерiалом, набутим у попередні роки. Висловлення кожного — не менше 7 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні.
- читають вголос і про себе (з повним розумінням) короткі тексти, побудовані на засвоєному мовному матеріалі;
- знаходять основну інформацію у текстах різнопланового характеру (значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки, малюнка, схожості з рідною мовою);
- розуміють зміст листів, листівок особистого характеру. Обсяг — не менше 400 друкованих знаків.
- пишуть особистого листа з опорою на зразок;
- пишуть короткі записки чи повідомлення з метою задоволення побутових повсякденних потреб;
- пишуть на слух до 10 речень.