На кінець навчання в групі «Англійська мова. Рівень 2» учні повинні вміти:
- реагують на запитання, які вимагають відповідей “так/ні” чи інших простих відповідей;
- розуміють мовлення вчителя у повільному темпі, з довгими паузами, підтверджені невербальними засобами;
- розуміють інструкції, сформульовані ретельно та повільно на вербальному та невербальному рівні;
- розуміють діалогічне мовлення в достатньо повільному темпі з довгими паузами та чіткою інтонацією;
- розуміють основні ідеї віршованого чи писемного тексту, який звучить у повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на засвоєному матеріалі .
- описують місце (помешкання, клас), явище (погода, свято), об’єкт (людина, сім’я, іграшки, предмети шкільного вжитку, тварини);
- роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал;
- висловлюють вдячність, задоволення, спонукання;
- повідомляють про виконання повсякденних дій та дій, що відбуваються в момент мовлення, в межах засвоєного мовного матеріалу та адекватно до тем спілкування;
- спонукають до виконання дії (наказують, пропонують тощо);
- вказують час дії (день, місяць, пору року);
- коментують свої дії та дії інших людей. Обсяг висловлювання — не менше 6 речень.
- ставлять загальні та спеціальні запитання;
- відповідають на них згідно з мовним матеріалом і відповідно до ситуації спілкування;
- підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного характеру;
- висловлюють пропозицію та відповідають на чиюсь пропозицію згодою/незгодою;
- висловлюють твердження і відповiдають на чиєсь твердження схваленням/несхваленням;
- реагують на чіткі репліки вчителя, пред’явлені у відносно уповільненому темпі;
- звертаються з проханням повторити фразу/слово або за роз’ясненням незрозумілого;
- використовують стягнені форми, жести і міміку.
- Висловлення кожного співрозмовника — не менше 6 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні
- знають алфавіт та основні звукобуквені зв’язки;
- читають уголос та про себе з повним розумінням короткі прості тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні;
- читають і розуміють нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки. Обсяг — не менше 200 друкованих знаків.
- пишуть слова, словосполучення, короткі речення; пишуть адресу;
- оформляють лист, листівку-вiтання; описують помешкання, погоду, свято, сім’ю, людину;
- пишуть на слух до 6 речень.