Рівень 2

На кінець навчання в групі «Англійська мова. Рівень 2» учні повинні вміти:


    Аудіювання:

  • реагують на запитання, які вимагають відповідей “так/ні” чи інших простих відповідей;
  • розуміють мовлення вчителя у повільному темпі, з довгими паузами, підтверджені невербальними засобами;
  • розуміють інструкції, сформульовані ретельно та повільно на вербальному та невербальному рівні;
  • розуміють діалогічне мовлення в достатньо повільному темпі з довгими паузами та чіткою інтонацією;
  • розуміють основні ідеї віршованого чи писемного тексту, який звучить у повільному темпі за підтримкою невербальних засобів. Текст побудований на засвоєному матеріалі .
  • Монологічне мовлення :

  • описують місце (помешкання, клас), явище (погода, свято), об’єкт (людина, сім’я, іграшки, предмети шкільного вжитку, тварини);
  • роблять короткий переказ змісту почутого, побаченого, прочитаного повідомлення, що містить знайомий мовний і мовленнєвий матеріал;
  • висловлюють вдячність, задоволення, спонукання;
  • повідомляють про виконання повсякденних дій та дій, що відбуваються в момент мовлення, в межах засвоєного мовного матеріалу та адекватно до тем спілкування;
  • спонукають до виконання дії (наказують, пропонують тощо);
  • вказують час дії (день, місяць, пору року);
  • коментують свої дії та дії інших людей. Обсяг висловлювання — не менше 6 речень.
  • Діалогічне мовлення:

  • ставлять загальні та спеціальні запитання;
  • відповідають на них згідно з мовним матеріалом і відповідно до ситуації спілкування;
  • підтримують елементарне спілкування у межах мікродіалогів етикетного характеру;
  • висловлюють пропозицію та відповідають на чиюсь пропозицію згодою/незгодою;
  • висловлюють твердження і відповiдають на чиєсь твердження схваленням/несхваленням;
  • реагують на чіткі репліки вчителя, пред’явлені у відносно уповільненому темпі;
  • звертаються з проханням повторити фразу/слово або за роз’ясненням незрозумілого;
  • використовують стягнені форми, жести і міміку.
  • Висловлення кожного співрозмовника — не менше 6 реплік, правильно оформлених у мовному відношенні
  • Читання:

  • знають алфавіт та основні звукобуквені зв’язки;
  • читають уголос та про себе з повним розумінням короткі прості тексти, що містять мовний матеріал, засвоєний в усному мовленні;
  • читають і розуміють нескладні короткі тексти, де значення незнайомих слів розкривається на основі здогадки. Обсяг — не менше 200 друкованих знаків.
  • Письмо:

  • пишуть слова, словосполучення, короткі речення; пишуть адресу;
  • оформляють лист, листівку-вiтання; описують помешкання, погоду, свято, сім’ю, людину;
  • пишуть на слух до 6 речень.